5. mars 2011

DO YOU WANT ME TO TELL YOU A SECRET?


Endelig har jeg lov til å fortelle det til hele verden.
Når jeg gjør jobber for frisørbransjen er det Cutrin jeg alltid jobber for.
De (og dermed jeg ) skal begynne å jobbe med Paul Mitchell her i Norge.  Jeg er supergira og gleder meg noe sinnsykt til alt det spennende som skal skje fremover nå.
På tirsdag reiser jeg til London for å begynne på opplæringen til disse fantastiske produktene, og første helgen i april kjører vi en lanseringsvisning med påfølgende party i Bergen.

Paul Mitchell startet i 1980 med to kompiser, tre produkter og en unik visjon..
I dag er firmaet vokst til å bli ett av de ledenede innen frisørbransjen og produserer over 100 produkter fra award winning styling og pleie produkter til styling verktøy og hårfarge.
De er nå i over 80 land worldwide.
Jeg var for noen år siden så heldig at jeg fikk være med på prisutdelingen behind the chair i New York.
Dette er en kåring hvor stylister over hele verden får være med å stemme frem sine favoritter av frisørprodukter, og man kan si at Paul Mitchell gjorde rent bord der.
Det som var det morsomme var at denne kvelden havnet jeg på bord med Angus Mitchell som er medeier og Artistic Director i Paul Mitchell. Han er også sønn av dette moteikonet innen hår( Paul Mitchell).
Tror nok jeg var mere starstrucked enn han denne kvelden, så skal vel kanskje noe til at han kjenner igjen meg, men det var en utrolig morsom kveld , og Angus Mitchell er en superkul fyr.
Gleder meg utrolig mye til å gå i gang med Paul Mitchell, THE SKY IS THE LIMIT
                                                             Angus Mitchell


1 kommentar:

  1. Gratulere så masse Grethe og lykke til!! Vel unt, Sissel

    SvarSlett