10. mars 2011

LOVE AT FIRST SIGHT


Ramlet inn døra klokken to i natt , etter en superinspirerende tur.
Har jo skrytt på meg at jeg skulle til London, noe som ikke helt viste seg å stemme.
Vi skulle til Aylesbury i Birminghamshire hvor Salon Sucess har sitt hovedsete.
Vi har vært så heldig å få tilbringe to dager med Paul fra Paul Mitchell som sitter inne med all den kunnskapen som jeg også håper å tilegne meg på så kort tid som mulig.
Tror seriøst jeg har kommet til frisørhimmelen. Merket , menneskene , filosofien, designet, educator programmet og showene er det råeste jeg har sett.
Nå blir det lesing , lesing, lesing og lesing på produkter, også er jeg helt sikker på at dette vil bringe mye spennende i fremtiden. 
Skal gi dere en nærmere beskrivelse av linjene de har senere.
Her er det noe for den mest kresne forbruker



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar