5. apr. 2011

MERE FRA HELGEN


Supermoro å ha med proff fotograf til å dokumentere helgen.
Pascual Strømsnæs www.pascual-stromsnes.com  hang med oss fra morgen til kveld og fikk knipset det vi drev med.
Her kommer mere av det som foregikk på lørdag og søndag.
Chris starter hver morgen med litt trim to get the crowd going :)
Også går arbeidet igang på scenen


Hadde en sinnsykt morsom opplevelse lørdag, da jeg skulle klippe Christine Koth på scenen. Hu skulle ha ett show for oss senere på dagen, og vi ble enige om at jeg skulle bruke henne som en av modellene.
Den dama er helt rå.
Ikke så ofte modellene mine får ha mikrofon, men vi fant ut at den dialogen som er mellom frisør og kunde var en morsom greie å kjøre på.
Slapp egentlig å prate så mye jeg, for den dama har snakketøyet i orden. Ble mye latter og god underholdning.


Espen og Finn  Mathiesen( sjefene sjøl) ble tvunget til å sitte på scenen mens jeg klippet henne for å  godkjenne om de ville tatt henne med hjem etterpå :) Fikk snøret i bånn hos Espen , men Finn var litt lunken......
Christine Koth rocker catwalken


Også ble Cutrin rulla laget. Fantastisk :)


Paul fra Paul Mitchell kom til Norge for å se showet fredag. LOVE U <3


Brudesekvens

Backstage

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar