16. aug. 2011

DRØMMEFERIE


Finnes vel ikke så mye som kan måle seg med ferie.
Sløve morgener, sene kvelder, masse opplevelser, og ubegrenset med tid sammen med familien.
Vi har som sagt tilbragt mye av ferien i Tyrkia. Må innrømme jeg var ganske skeptisk når vi reiste ned.
Mannen min har vært nede to ganger i vinter og fulgt med på utviklingen av anlegget, men jeg hadde ikke vært der før vi dro ned i juni.
Sist jeg var i Tyrkia var jeg rundt 20 år, og har egentlig ikke hatt noe stort ønske om å reise tilbake dit.
Men, men noen sjanser må man ta, vi kjøpte leilighet, og både jeg og resten av familien er helfrelst.
Det inkluderer alle fra 12 år til 48 :)
Her er litt bilder fra omgivelsene rundt der vi bor.

Det er 24 timers vakt service på anlegget vi bor, og myndige sikkerhetsvakter som dere ser :)

Det var var fremkomstmiddelet til en hel familie. Mor , far og en sønn på rundt tre år. I tillegg hadde de den ene dagen med seg en gasstank på mopeden. Skjønn det den som vil...

Ikke langt til nærmeste moskee med underholdning på full styrke flere ganger i døgnet 

Den kvelden vi kom ned skulle det være pool party sammen med de andre som bodde i anlegget hos oss. Jeg fylte 43 den dagen og Ali og Huseyin overrasket med blomster , kake og magedans. Ali og Huseyin er sevice medarbeidere hos Solpartner, og er noe av det mest sevice minded jeg noen gang har vært borti. 
De fikser og trikser og ordner opp i ALT.



 Noen så ut til å kose seg mere enn andre :)
Huseyin fikk seg ett høyst ufrivillig nattbad
                                   Kveldstur på stranden


Tyrkia er kjent for å ha ett av verdens beste kjøkken, og vi fant vår favoritt restaurant, som det ble til at vi besøkte nesten hver dag.
 Og enkelte i reisefølget ville helst avslutte kvelden på toppen av en bardisk.
VI ELSKER TYRKIA OG VIL TILBAKE ASAP!!!!!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar