19. okt. 2011

HØYGIR!!!!

Hjernen jobber på høygir.
På farten over fjellet og har den ekle klumpen i magen at jeg har glemt noe. Den hadde jeg når vi reiste i fjor og , og når jeg skulle fylle bensin på Dokka oppdaget jeg at jeg hadde reist i tøfler. Ikke ett spesielt fresht sko tøy på scenen. Skoa er ihvertfall med i år :)
Hører gjennom musikk, tenker koreografi, frisyrer etc etc, nesten så jeg hører sikringene går i topplokket.
Man må være ekstremt glad i det man driver med når man utsetter seg for nerver , stress og magevondt flere ganger i måneden .
Får lande med ett glass vin når vi ankommer fjellet ..
I mellomtiden skal Medina på full guffe gjøre kjøreturen til fjells mye bedre.
Takk Jan som er Mister fix it, hadde ikke rodd i land alt i dag uten deg....

Bilde lånt fra trendland.net

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar