23. okt. 2011

WEEKEND MED DE BESTE


Da er sofaen inntatt etter en innholdsrik helg. Nå skal jeg legge meg til lading i ett par dager tenker jeg.
Jeg Hilde og Monika reiste som sagt opp til Storefjell på torsdag for å begynne å forberede helgen.
Var fire kunder som også kom opp denne kvelden, og det ble en sinnsykt morsom kveld takket være en ekstremt dårlig pianomann.
Kan du ikke norsk bør du holde deg unna tekster både av Bjørn Eidsvåg og postgirobygget :)
Men torsdagen ble nyttig og vi fikk forberedt modellenes ankomst fredag, og gjort klart koreografi etc.
Monika tok på seg litt forefallende arbeid på hotellet også :)



Scenen med lyd og lys etc. var helt rått , som det alltid er når Marius & Co fra Bergen står for jobben


Fredag kom modellene , og koreografi treningen startet.



Martin fikk beholde t- skjorta mens vi trente, men måtte ofre seg for en god sak under showet :)



Ida og Cathrine gjorde en fantastisk jobb med make upen.
Har vært en helt fantastisk weekend, jeg jobber med de beste menneskene i hele verden. Takk alle sammen <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar