21. feb. 2012

MAN DOWN..

Har vært en busy helg som endte med sofa i to dager på undertegnede.
Cutrin samlet 165 kunder lørdag og søndag til salgsmesse, middag på Brenneriet og kurs søndag.
Var ett team bare fra Gjøvik Hamar og Lillehammer som sto på scenen i helgen. Alltid moro å jobbe med denne gjengen, vi jobber veldig bra sammen.
Vi klippet og farget både dame og herre modeller,i satte opp langthår og gjorde permanent, i tillegg hadde vi med oss Michael fra Danmark som gjorde extension, og søte Ida fra salongen til Chriss som gjorde en super jobb på make up.
Var litt dårlig på å ta bilder i helgen men har fått låne ett par av Monica så her er ett lite utvalg..


Den blonde modellen er Monica´s modell Hanne og den nederste er Trine´s modell Tove.
Jeg og Chris avsluttet dagen med å gjøre langthår...



Begynte å føle meg skikkelig dårlig på slutten av dagen, og siden da har sofaen og doen vært tilholdsted. Pyton :p
Har nå stablet meg på bena og skal komme meg til Hamar for å holde ett Paul Mitchell kurs på en salong der. Håper formen er på topp igjen i morgen.
Celine måtte knipse ett bilde med stemningsrapport fra sofaen :)

Ingen sak når man har to søte små som kan røyte munnen min full i tillegg til omgangssyke. Lykke <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar