16. feb. 2012

SANS I DAG


Jobbet på salongen i hele dag.
De dagene jeg har på salongen er så innmari ålreite. Har verdens mest trofaste kundegruppe, og blir skikelig glad i kundene mine.
Veldig rart det der, vi er liksom der i alle livsfaser,  når de får barn, når de treffer en ny kjæreste, når de kjøper ny leilighet, når de opplever morsomme ting ,og også når det skjer triste ting rundt de. Mange av de faste kundene mine ser jeg jo  faktisk oftere enn jeg ser både familie og venner.

Denne uken har vi gjort om litt i salongen.
De flinke og kreative jentene på Tornerose har sluppet våren inn til oss og dekorert med litt nye ting .
I morgen skal de lage nytt inngangsparti til oss og dekorere veggene på utsiden. Gleder meg.

Morgendagen skal for min del brukes til å forbrede søndagens Cutrin kurs på SAS Radisson Lillehammer.
Team mjøs område  skal kurse 160 frisører fra distriktet med klipper , trender, langthår, farger, permanent, make up og gorgoues modeller.

Her er litt stemningsbilder fra salongen i dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar