13. feb. 2012

SHE´S ALIVE

Nei jeg har ikke avgått ved døden, jeg har bare hatt en litt over gjennomsnittet lang blogge pause.
En høst med massssse jobb og en lungebetennelse som hang i i 4 mnd gjorde sitt til at man trengte litt tid av på noen arenaer, men nu jæklar , nå har pausen vart lenge nok :)

Sist jeg blogget var i slutten av november, og siden da har jeg hatt verdens deiligste juleferie, vært i Spania på familie ferie , vært i København med Paul Mitchell og holdt diverse mindre kurser , og selvfølgelig jobbet på Sans...
Til helgen går kurs sesongen igang igjen for fullt.
 Skal holde kurser mange steder i Norge, men skjer også ting utenlands( Danmark, Finland, Kroatia, Italia , Tyskland , Tyrkia og England er noen av reisemålene frem til juni )
Siste helgen før jul hadde hele gjengen på Sans julebord på en hytte vi leide i Hafjell. Gud bedre for en helg, tror jeg skal spare dere for detaljer, men ett par bilder kan jeg slenge med :)








Juleferien ble tilbragt med tonnevis med kvalitetstid med nære og kjære.....

Rett etter nyttår var jeg, Beate , Hilde og Trine på Oslo weekend, og endte med å sitte og diskutere business med Tabatha Coffey fra Salon makeover store deler av lørdagskvelden, morsom og lærerik kveld. Jeg og Hilde fant stor underholdning i at Beate og Trine ble lagt i håndjern på Deli de luca klokken halv tre på natten, skal spare dere for detaljene rundt den hendelsen :)


Topp kveld med ei rå dame.

Nyttårsaften reiste vi til Spania sammen med Morten. Gutta golfet , vi jentene shoppet og solet oss. Veldig koselig å være på besøk hos Gomo og Gofa igjen :)



Arne klarte jo selvfølgelig ikke dy seg for annet enn at han måtte ha med en souvenir hjem, noe som endte med isolat for han i 9 dager. Artig , vurderer å sette han igjen hjemme neste gang <3 


Har også fått de ferdige bildene fra både Venti Uno og Cutrin shoot. Kan ikke legge ut de bildene de har valgt ut ifra Cutrin shooten, men legger ved ett som ble litt for steamy til at det ble med i den ferdige pakken.
 Foto: Sølvi Strifeldt  Styling: Svitlana Punharova   Hår: Meg  Modeller: Anniken Sagmoen og Martin Holmbakken Smykker: So B utlånt av Engen

Klær : Venti Uno. Foto: Sølvi Strifeldt   Styling: Svitlana Punharova  Hår : Meg Modell: Anniken Sagmoen
Foto: Sølvi Strifeldt    Styling : Svitlana Punharova   Hår : Meg   Modell : Martin Holmbakken

Kun på grunn av dårlig samvittighet på bloggoppdatering at det blir ett så langt innlegg....... Skjerpings fra nå av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar