17. mars 2012

PAUL MITCHELL EUROPEAN TRAINING TOUR


I morgen og mandag er vi kommet til styling biten på Paul Mitchell european training tour.
Føler meg såååååå heldig som får være en del av europa teamet til Paul Mitchell.
Har åpnet seg en helt ny verden for meg etter at jeg begynte å jobbe med PM.

De har det råeste kreative teamet og jeg føler virkelig at jeg lærer av de beste, og har lært masse bare på litt over ett år som jeg har fått være med de.
I Oslo i morgen er det konsulentene fra Norge, Sverige, Danmark , Finland og Island som skal møtes og være sammen med Paul som styrer hele Europa teamet. Han er en utrolig motiverende og inspirerende fyr, så det er bare å skjerpe sansene å dra inn all lærdommen man kan.
Vi skal filmes for å vurderes på presentation skills( Hjææææælp), og vi skal lage en blow dry style på ett dukkehode vi skal ha med( Kjøkkenet fungerer i dette øyeblikk som salong.

Skal reise med Beate fra salongen, og Jan ( som er min selvutnevnte manager)
Ser frem til inspirerende dager, og til å spoone med Beate :)


Celine holder meg med selskap, og har lånr pcén til søstra som er i Sverige og antagelig klikker når hu ser bilde av det her :) We love U and miss U Anniken <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar