21. juli 2012

EN ANNERLEDES SOMMER


Siste blogg innlegget mitt var den 15 juni, og da hadde det allerede skjedd en del ting i familien som hadde gjort at motivasjonen til blogging var blitt litt borte.
Den dagen følte jeg at ting var litt på tur i riktig retning, og tenkte at nå skulle jeg gå igang igjen, men sånn skulle det ikke gå.
Sommeren har vært preget av at Arne har vært dårlig igjen og har vært mye på sykehuset. Startet med at han fikk en avstøtning, noe de nå har under kontroll, men nyret har mistet ett par av sine viktigste funksjoner, som legene fortsatt jobber for å redde. Vi er optimister og håper dette snur seg snart.



Bare noen få timer etter det forrige blogg innlegget var en i nærmeste familien i en moped ulykke hvor han ble påkjørt av en bil . Han har vært stygt kvestet og  har  ligget i koma i nesten en måned.
 Han har en lang opptrening foran seg, men han er den tøffeste gutten i verden , så det klarer han.
 I tilegg har han en stor familie rundt seg som er glad i hverandre og tar vare på hverandre, så dette skal også gå bra.






Livet blir ikke alltid som vi har tenkt , men du verden hor mye man har ryggrad til å takle .....
Godt man ikke vet om ting på forhånd , for da tror jeg det hadde vært tøffere å komme igjennom.

I morgen er eldste datteren vår 18 år, og om en og en halv uke flytter hun for seg selv og begynner som lærling på en veldig bra salong i Oslo, veldig rart, men vet hun kommer til å klare seg helt strålende.
Hun har hatt to ferieturer til Tyrkia i sommer , hvorav en tur alene med to venner, så da fikk jeg første trening på ikke å ha henne rundt meg til enhver tid. Er vel meg flyttingen blir vanskeligst for tenker jeg..
Grattis med dagen jenta mi. LOVE U <3


Yngstemann er i Stockholm en uke alene med ekstra familien vår der, og har det helt supert der.
Tipper hun blir kjempeglad i mammaen sin når jeg legger ut det her. LOVE U <3




Ta vare på de dere er glad i <3 <3 <3
Og forhåpentligvis er en mere regelmessig blogging nå igang igjen .......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar